potrzebny nr części

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • darkheartagram
    Drive
    • 2010
    • 47

    potrzebny nr części

    Witam wszystkich. Czytam zamieszczone informacje o tym silniku i przeraziłem się gdy zaczeliście podawać informacje o spalaniu. Sam zamówiłem już O2 z tym silniczkiem w wersji mint z myślą, że skoro głównie jeżdżę do pracy około 25 km w jedna stronę to spalanie będzie ok. Proszę więc piszcie więcej informacji o spalaniu i usterkach aby inni mogli cokolwiek wiedzieć przed zakupem tego auta. Niestety w Wawie i okolicach byłem chyba w każdym salonie i nigdzie nie mieli testowego auta z tym silnikiem. W dwóch miejscach nawet zapisali mnie na jazdę testową ale nastepnego dnia jedni odzwonili że auto zostało uszkodzone przez pracownika wiec nie będzie można odbyć przejażdżki do czasu usunięcia uszkodzeń a to potrwa w innym miejscu podobnie tylko że samochód wyjechał z kierownikiem w delegacje. Tak więc czekam na samochód i Wasze spostrzeżenia.
  • zajas
    Rider
    • 2009
    • 631

    #2
    potrzebny nr części

    Witam
    wielka prośba do kolegów od ETKI
    potrzeby nr części dla modułu kierowicy (highline) który pozwoli na obsługe kierownicy multifunkcyjnej
    VIN: TMBCS21Z262235898 obecny moduł: 1K0 953 549 AF

    Komentarz

    • rrysio
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 493

      #3
      Coś nikt się nie przyznaje do znajomości Etki

      Ja ekspertem od ETKI nie jestem ale spróbuję pomóc. Z tego co widzę po VINie (rocznik modelowy 2006) to powinien do Twojego auta iść moduł o numerze 1K0 953 549 AK.

      Tyle tylko, że część ta została wycofana w lipcu 2007 i zastąpiona przez 1K0 953 549 BK.

      No i tu mam problem, bo nie wiem jak ta sprawa z zamiennikami wygląda - czy można oba numery stosować zamiennie, czy też przed daną datą pierwszy numer a po dacie drugi...
      Zresztą w ASO (ponoć najlepszym krakowskim) też tego nie potrafili mi wytłumaczyć :wink:

      Ja osobiście spróbowałbym najpierw zastosować moduł z końcówką AK, ale w miarę możliwości dogadałbym się ze sprzedającym żeby była możliwość wymiany na BK w razie czego

      Komentarz

      • filipT
        Rider
        • 2010
        • 554

        #4
        Zamieszczone przez rrysio
        Ja osobiście spróbowałbym najpierw zastosować moduł z końcówką AK, ale w miarę możliwości dogadałbym się ze sprzedającym żeby była możliwość wymiany na BK w razie czego
        nie bardzo da się coś takiego zrobić, no chyba że sprzedający jest bardzo dobrym znajomym, bo generalnie części elektrycznie nie podlegają zwrotowi.
        patrzyłem za problemem kolegi i powiem szczerze że jest kłopot, jak z całą elektryką w samochodach, a program jeszcze to utrudnia, swoje dorzuca tłumaczenie z germańskiego.
        W poniedziałek jeszcze nad tym przysiądę.

        [ Dodano: Pon 29 Mar, 10 19:11 ]

        według mojego skromnego zdania obecny numer to 1K0 9535 49 BK.
        Mój Szkodnik

        Komentarz

        • folo79
          Classic
          • 2009
          • 37

          #5
          1K0 953 549 AG

          STEROWNIK 1K0 953 549 AG MAM I JA ALE PAN Z ASO POWIEDZIAL ABY SPRAWDZIC 1K0 953 549 AK LUB BK. U MNIE WYSTEPUJE BRAK KLAKSONU I MULTIFUNKCJI. TEMP JEST.
          Było 4X4 1.8 T 170km 01 ,2.0tdi 170km OII , 1.9tdi 110km O1, Scout 2.0tdi 165KM i został Tour 1.6 z lpg i perełka Subaru WRX

          Komentarz

          Pracuję...